Air Alert Sıçrama Programı

Air Alert basketbolcular tarafından kullanılan bir sıçrama programıdır.Daha önceden smaç basamayan sporcular Air Alert programını kullandıktan sonra smaç basabildikleri görülmüştür.Bu Yazımızın amacı Air Alert programını size videolar ve resimlerle inceleyip anlatmak.Eğer programı düzenli olarak uygularsanız hem
sıçrama kabiliyetiniz artacak ve daha da önemlisi boyunuzun uzamasında yararlı olacaktır.    




Air Alert bir zıplama programı değil sıçrama programınıdır.

Sıçramak :  Ayaklarla,birdenbire ve kuvvetle yeri teperek hızlı bir şekilde yukarıya ve ya ileriye atılmak

Zıplamak : Bir yere çarparak fırlamak



AŞAĞIDAKİ EGZERSİZLER SADECE PAZARTESİ-ÇARŞAMBA-CUMA YAPILMALI
13. HAFTADA KESİNLİKLE EGZERSİZ YAPMAYIN.BU AYAKLARINIZIN DİNLENMESİ İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR.


ÇÖMELEREK SIÇRAMA:


1.Adım – Basketbol ya da herhangi bir topu göğüs hizasında tutun.Topu iki tarafından ellerinizle tutabilir ya da topa sarılabilirsiniz.
2.Adım – Topu elinizle tutarken oturur gibi çömelin.Topu bacaklarınızın üstünde tuttuğunuzdan ve sırtınızın dik durduğundan emin olun.Önemli olan baldırınızın yere paralel olmalısıdır.
3.Adım – Oturma pozisyonunda 7-12 cm zıplayın.Baldırınızı yere paralel tutun.
4.Adım – Her zıplamayı tamamladığınızda yine adım 1’deki pozisyonuzu almaya çalışın ve bir daha zıplayın.
5.Adım– Tamamlarken oturarak zıplayın ve zıplarken dik pozisyon alın.Yapabildiğiniz kadar yukarı zıplamaya çalışın.Örneğin; 1 bölümde 15 çömelerek zıplama hareketi yapmanız gerekiyorsa, 14ünde 7-12cmlik zıplamayı, 15. de tam zıplamayı yapmalısınız.

Boy Uzatma Egzersizleri (Omurilik)


Omurga uzatmak için kullanılacak egzersizler sunlardır:
• Gerilmek
• Asılı Durmak
• Yüzmek

Gerilmek

Kobra Hareketi
Omuzlarınızın altında zemin üzerinde avuç içi ile yüz asağı bakacak şekilde durun.Çene önde
omurganızı öne doğru kambur yapmaya baslayın. Mümkün olduğu kadar geri kamburlastırın. Her
tekrarı 5-30 saniye arasında yapın.

Süper Kobra Hareketi





Kollarınızı yere dik ve omurganızı kavisli bir şekilde (kobra son konumu)başlayın. Simdi kalçanızı bükün
ve vücudunuzu bir ters "V" konumuna getirin.Bunu yaparken çenenizi göğsünüze yaklaştırın.Orijinal pozisyonuna dönün. Her tekrarı 10-20 saniye arasında sürmelidir.


Uzamax

Uzamax ile boy uzatma hakkında bilgiler Beslenme bölümünde boy uzaması için gerekli vitamin ve minerallerden bahsetmiştik.Uzamax ise günlük olarak ihtiyaç duyduğumuz vitamin ve minerallerin alınmasında yardımcı bir besin takviyesidir.Yoğun işlerinizden dolayı ya da çocuğunuzun bazı yararlı besinleri yemek istememesi dengeli ve düzenli beslenmeye engel olabilir.İşte uzamax böyle durumlarda yardımcı bir besin takviyesi olarak karşımıza çıkıyor.Unutulmaması gereken şey boy uzatma için beslenme yanında genetik,psikolojik,çevresel etkenler de önemli,o yüzden uzamaxtan bir mucize beklememek gerekir.Eğer uzamax almak için kararlı iseniz bu besin takviyesi ile boy uzatma egzersizleri sayfamız ile birlikte büyüme hormonu ve uyku derin nefes ve masaj sayfalarımı okuyun ve uygulamaya çalışın.

Boy Uzatma Programı


Biz insanların için alışkanlıklardan vazgeçmenin ve her zamanki hayatımıza yeni bir program eklemenin çok
zor olduğunu anlıyorum. Hep birlikte, tüm bu egzersizleri ya da herhangi birini uygulamak
gerekli değildir. Gün boyunca orada burada biraz yapabiliyorsak, program ile çam yarması
gibi ve uzun boylu büyümeye yardımcı olacaktır. Bu yüzden her gün ne kadar
zaman ayıracağımızı hesaplamak zor olabilir. Bir zaman boş olduğunuzda, bu süre
içinde bazı uzanır ve bu egzersizleri yapın. 20 dakika her gün bir boşluk bulmak mümkün
olmalı, ama bazı günler tamamen motive olmayabilirsiniz. İdeal olarak, bir
haftada 6 gün, günde 45-75 dakika yapmak gerekir. 2 3 Mini egzersiz 75 dakika almak
için bölmek için varsa, bunu yapmak. Eğer bir gün kaçırdıysanız veya bir günde sadece 20 dakika çalıştıysanız, bu konuda çok fazla endiselenmenize gerek yok. Sadece bunu bir
alıskanlık haline getirmemek şartıyla. Zamanlamaya göre daha kolay hale getirmek için, bu programın
parçalarını bölmeyi düsünün. Esneme yapın, tekmeleme, atlama. TV
izlerken belki de. Ancak, siz egzersizleri yaparken sadece konsantre
olun. Geceleri yatmadan önce,sabah uyandığınızda nefes alma ve
masaj programını yapın. Evde ip atlayın. Evinize yakın yerlerde kosu
yapın. Bisiklete binin. Asılma için muhtemelen
eve bir bar gerekir ve yüzme havuzu yoksa bir spor salonu bulmak zorunda kalacaksınız.
Programın ana parçası özel evde yapabileceğiniz seyler olacaktır. Bu programın baslıca
amacı omurganızın gerilmesi olacak. Bunu yaparak en hızlı sonucu alırsınız. Birçok insan germe ile 2
hafta içinde bir inç veya daha fazla boy kazanmıstır. İnsanlar germeyi alır gibi
görünüyor. Esneme ile omurga dısarı düzlesir. Otururken veya düz ayağa kalktığımızda omurga
düz değildir.Oturduğumuzda ve ya ayağa kalktığımız zaman biraz çarpık ve kemerli bir omurgamız
vardır. Omurganızı düzeltin ve simdi
tam potansiyeline ulasmıstır, ama sadece doğrultarak
omurga uzatmak mümkün olacaktır. Omurganın düzgün doğrultma ile yaklasık 1-1.5 inç (2-
4cm) ekleyebilirsiniz. Ayrıca omurganın her omurları arasına bosluk ekleyerek ve
omurga kıkırdağını uzatırsınız bu uzatma ile ilave bir 1-1.5 inç ekleyebilirsiniz. Bu program için
ikinci en önemli bileseni bacaklar için tekme.Yüksek bir sele ile
bisiklet size daha hızlı sonuçlar verecektir ama biz her hafta herhangi bir nedenle
 bisiklet ya da kondisyon bisikletine binmemek olmaz. Tutarlı bir şekilde bisiklete
binmek, tekmeleme üzerine daha fazla çalışmak. Genellikle koltuğu yükseltilmis bisiklet sürme,
2,5 ay içinde bacaklarınızı bir inç ekleyebilirsiniz. Bu programın ek parçaları, yüzme, hızlı
kosma, sıçrama, ip atlama ve bisiklet ve asılmak içerir. Bisiklet yanı sıra, asılı durmak en
önemlisidir.
Bu sırada egzersizlerin önceliği böyle olmalıdır:
1. germe
2. koltuk yükseltilmis bisiklete binme
3. asılı kalmak
4. tekmeleme
5. atlama
6. hızlı kosma
7. yüzme
8. ip atlama
Burada 6 günlük bir haftalık program:
25-30 dakika bir her gün germe. 5 farklı esneme seçin ve onlara konsantre olun. Her gün en az 1
tane yatarak germe hareketi, 1 tane ayakta germe hareketi, 1 tane dönerek (twist) germe
hareketi yapın. Bu farklı açılardan bir demet omurganızı çalıstıracaktır.Her hafta 5 germe
hareketi en az 3 set yapın. Her gerilme arasında 3-10 saniye dinlenin. , Her gün tekme 15-20
dakika.10-15 dakika ek tekme yapabilirsiniz. Zamanın geri kalanı için düz
bacak vurusu yapın. Yukarıdaki tekme bölümünde ana hat göre dinlendirin. 5-10 dakika asılı
kalın. Kendinizi kötü hissettiğinizde dinlenin. Yeterince uzun süre size asmak dahaki
sefere en az 10 saniye asılı böylece dinlendirin. 15-30 dakika dinlenme egzersizleri yapın. Bisiklete
binme önceliği alır,sonra atlar. Ancak 6 gün 20 dakika boyunca bir hafta döngü,
sonra baslıca amacı bacak uzatma egzersizi olarak bir süre bisiklet,tekme kullanın.
Bu egzersizleri üstünde, toplam 10 dakika derin nefes alma ve basparmak yumusak yerlerine
boyna 10 dakika masaj yapın ve her gün yaptığınızdan emin olun. Yatmadan önce 5
dakika,uyandığınız zaman 5 dakika yapmaya çalısın.
Sonuç
Gördüğünüz gibi boy uzatmak çok zor değil. 4 hafta içinde en az bir inç
büyümesini bekliyoruz.Programın uygulamasına
Genel bir kural olarak, omurga ve bacaklarınızı büyütmek gerekir. 2 inç (5 cm), omurga
ve bacaklarınızı 2 inç büyüme elde edebilirsiniz.
Sen büyük, zor plakaları birlikte erimis (veya birlikte kaynastırma sürecinde) ve daha azbüyü
me hormonu üretir, çünkü büyümek olacak
bu program yaparak kendi büyüme atağı ve hatta o günü uzatır çünkü hala
büyümekte olan bir genç için ideal olacaktır
Sadece egzersizlere odaklanmayın. Uyku ve beslenmenin bu program için hayati olduğunu
unutmayın.Yeterli uyku almak ya da bir sürü abur cubur yeme ekstra bir inç veya daha
fazla kendinizi dısarı hile yapmayın.
Bir çok arastırma, bu programın bilesenlerine girmistir Size yapılabilir ve esnek bir program
verdik. Lütfen kurallara uyun
İyi sanslar ve hızlı büyümeler!!!

Derin Nefes Alma ve Masaj


Derin nefes
Uygun derin nefes alma Bu programa tüm egzersizleri sizin için mümkün olduğunca verimli
bir çalısma için izin sart. Bunun nedeni kan uygun oksijenasyon tüm hormonlar ve
kan gittikleri gereken yere tasımak istediğiniz. Derin nefes bu uyarır. Sığ nefes alma, kan
dolasımını ve kan oksijenlenme tesvik etmez. Uzanır boyunca uzanır yapıyor, derin nefes
alma pratiği. Simdi germe sırasında derin nefes alma yapmanın yanı sıra, ayrıca bunu
yapmak zorunda. Derin nefes alma yaparken konsantre ihtiyacınız olan 3 sey vardır.
• Nefes Alma
• Nefes Tutma
• Nefes Verme
Burnunuzdan içinize. Ağzınızda tutun. Ve sonra ağzınızdan nefes olacak. Simdi size derin
nefes alma yapmak istiyorum 3 yolu vardır.
1-1-1, teneffüs, tutun ve zaman aynı miktarda nefes. 5 saniye süreyle teneffüs, 5 saniye
süreyle tutacak ve 5 saniye boyunca nefes olacak. Her gün bunlardan en az
10 yapın.Kez miktarını değistirmek, ancak bu oran sabit tutmak.
1-4-2 Bu 3 saniye nefes alın 12 saniye basılı tutun, ve 6 saniye boyunca nefes verin
olacak. Her gün bunlardan en az 10 yapın. Bu lenf sistemi hedefliyor. Kez miktarını
değistirmek, ancak bu oran sabit tutmak.
Yapmanız gereken son bir nefes tutun Solumayın ve mümkün olduğunca uzun süre
nefesinizi tutun. Ardından nefes verin. Her gün bu 5 yapın. Mümkünse, gün boyunca bu
yaymak için çalısıyoruz.


Masaj







Endokrin sistemin hipofiz bezi, tiroit hormonları ve büyüme hızı kontrol yardımcı olan bir salgı
bezidir. Bu bezi, beynin ileri tabanında yer alır. Yavas büyüme, hipofiz bezi için özel
bir sinir bağlantısı vücutta akupunktur noktaları uyararak hızlandırmaya yardımcı olabilir.
Basparmağınızın yumusak yeri üzerinde, masaj için ana akupunktur noktası bulunmaktadır.
Diğer basparmağınızı, yumusak yeri ovmak için kullanın, saat yönünde ovun. Bunu
yaparken çok kararlı olun. Her basparmağın yumusak yerine, her gün 2-3 dakika masaj
yapın. Hatta arka arkaya her seyi yapmak zorunda değilsiniz, bunu kırmak ve TV
reklamında molalarda isterseniz bunu yapın. Masajın ikinci alanı tüm boyundur. Bir sürü
insan, boyun bölgesinde kan akımı durgunlasır. Masaj yaparak, kan, büyüme hormonu daha
verimli bir dağıtım için izin verecek yumusak bir beyin geçit, tiroit ve hipofiz bezi verecektir.
Boyun masajı için, parmaklarınızı kullanarak ve dairesel hareketlerle tüm boynunuzu ovmak.
5 dakika boyunca bunu yapın. Birkaç kez masaj sırasında ve sonra senin boyun rulo emin
olun. Tiroit bezi, boynun ön kısmında bulunan olduğundan, oraya daha çok odaklanın.